2017. november 16., csütörtök

poe-poe-k


{2}
Bemutattál a barátodnak,
Ő próbálkozik.
Te nem tettél semmit,
Én mégis szeretnélek.
Ő próbálkozik,
De nem lehet,
Valószínűleg azért,
Mert még téged szeretlek.

{3}
Egy vonat száz kerékkel
Gördül végig a sínen,
Én pedig száz érzéssel nézek
Az égre,
Azon gondolkozva,
Leszek-e valaha a te száz
Kerekednek síne, leszel-e mind a
Száz érzésemnek ege?

{4}
Zene megy a fülhallgatóban,
Senki sem szól a másikhoz.
Mindenki csendes, mégis mindenki ordít. A hangok nem engedik, hogy
Akár egy percre is csend legyen.
Az ülésben ülve a tömegen
Végigfut egy gondolat. Legyen az bármi, egyik sem az lesz, mint az enyém.
Az enyém te vagy. Te.
Ezt pedig a busz tovább fogja vinni emlékeként valahova máshova.
Még csak eszükbe sem fog jutni a következő ülésben utazóknak,
Hogy egy napon én ültem ott, rád
Gondoltam és azt kívántam,
Bárcsak olyanok lennénk, mint a buszülés.
Mindenkinek szüksége lenne rám,
Én mégis egyetlen utasnak adnám magam.
Neked.

{5}
A repülő madarak lezuhannak.

{6}
- Hatáházi tudod ki?
- Nem.
- Humorista
- Miii, akkor olyan, mint Orbán?
- Mi bajod? Humorista.
- Kommunista? Geciiiii.
- HUMORISTA.

{7}
- Élvezném, ha eltévednék.
- Én is élvezném. Mármint, ha te tévednél el.

{8}
- Mit kérsz?
- Két üveg akármit.

{9}
Logikát ne keress a középiskolában, mert nincs.

{10}
Olyan fontos a kaja, hogy saját szobát kap. (spájz)

{11}
Beszélgetés a tizenegyedik osztályban az érettségiről, irodalom órán.
- Tanárnő kér egy sajtburger menüt?
- Nem lenne jó elhízni, te pedig nem szeretnél megbukni az érettségin.
- Akkor salátát tetszik kérni?

{12}
Verselemzés közben (Petőfi, Arany Jánoshoz című verse).
- Több is lesz köztük, mint szimpla barátság.
Csönd, majd egyszerre nevetés.
- Nem úgy! Nem úgy!
A tanár olvas.
"Ha hozzád ér lelkem, s meg talál égetni:
Nem tehetek róla... te gyujtottad ugy fel!"
- Ú, ez szivecske emoji!
- Szerintem inkább kacsintós!

4 megjegyzés:

  1. Szia, Cora!
    Először is szeretném megköszönni a díjat, amivel jutalmaztál - díjnyertes szégyen a lustaságom. Esküszöm, ki is fog egyszer kerülni.
    Másodjára pedig: pont ma magyar órán arról beszélgettünk, hogy vannak olyan versek, amikben nincs minden szó kimondva, mégis ott van. Ezért is kaptam rá mostanság ezekre a rövidebb írásokra, ,,tumblr posztokra", drabble-kre, kinek hogy tetszik.
    Meg kell mondjam, imádtam őket. Kiemelt helyet érdemel az utolsó - végem van tőlük, mi is szoktunk így járnixd - és az ötödik. A többi is mind csodálatos, de ezek dobogós helyet érdemelnek. És hogy kapcsolódik a mai tapasztalom a bejegyzésedhez? Olyan rövideket olvastam, amikben nincs ott azok a bizonyos szavak - mégsem kellenek, mert valójában ott vannak.
    Csak így tovább!
    Lea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lea!

      Igazán nincs mit, szerintem fantasztikus blogod van és az írásaid, ahhh. :D Instant orgazmus (már bocsánat a kifejezésért). A drabble-k pedig egyik kedvenc kis szösszeneteim az egész világon, annyira vicces dolgokat lehet kihozni belőlük...
      Várható még pár, múltkor egész töri órán ilyen aranyköpések zúdultak rám, én meg olyan harsányan jegyzeteltem... :D

      cora ♡

      Törlés
  2. Hey dearie!
    I'm in love with your blog. Annyira szeretem az ilyeneket, ultrarövid, mégis több van bennük, mint egy hosszabb írásban. Egyszerűen kísérteties, mennyire magával tud ragadni pár rövid sorocska. Gratulálok ezekhez, na meg még kérek ilyet! :3
    Love, szerető olvasód, Lyla <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lyla!
      Omg... :D someone's in love with my bloooog :D Én teljesen szerelembe tudok esni ettől a pár sorocskától, akárcsak amit Simon Márton művelt a Polaroidokban. Az egy igazi csoda volt, az a Bibliám.
      Mindenképpen teljesítem kívánságod, felség. Már kész is egy adag, azt hiszem. :D

      cora ♡

      Törlés