2017. december 28., csütörtök

poe-poe-k #2



{13}
  Mi van, kiugrasz az ablakon bánatodban?
– Nem én vagyok az, akinek ki kéne ugrani.

{14}
Rám nézett, nevetett.
- Mi van?
 Hagyjál már békén!

{15}
– És mit csinált a tizenegy déli állam?
– Amerikai Egyesült Államokat!
– Nem.
– Akkor nem!

{16}
– Lincoln kiadta 1862-ben a letelepítési törvényt. Írjátok le.
– És mit telepített le? Az Utorrentet?

{17}
– Arany fa szimbólumot használ a Toldiban.
– Faszimbólumot? *röhögés*
– Akkor fára építi a szimbólumot. Így jó lesz?
– Fasza.

{18}
Egyik évfolyamtársam éppen a padban matat valamit. Vagyis reméljük, hogy a padban.
– Nem vagy büszke? (tanár)
– Nem.
*röhögés*
– Engedd el (másik évfolyamtársam).
– Minek fogtad meg? (tanár)

{19}
– Amikor anyád azt mondja, lesz valami konfliktuskezeléses előadás meg párkapcsolati tanácsadás  meg ilyenek és az arcába röhögsz (én).
– Menjünk el négyesbe csajos progi. Mipoén (egyik barátnőm).
– Nekem nem kell egyik se. Tökéletes az életem. HAHAHAHA, no (én).
 EZT TE SE HISZED EL. Ma ez volt a nap poénja (egyik barátnőm).
 Az év (másik barátnőm).

{20}
Vasárnap este 22:21-et mutat az óra. Tipp, hogy miről folyik a csevegés?
– És ha osztod hattal, akkor az 180:6=30 fok pl. Így pí per hat a harminc fok.
 De honnan tudod, hogy hattal kell osztani? Nem 180:30 az hat ezért 180/6? Vagyis pí per hat? (én)

{21}
Vasárnap este 21:58, egy másik emberrel. A téma ezúttal nem matek, hanem politika.
 Jó, de Japánnak honnan van annyi pénze? Amerikából. Amerikának honnan van pénze? Amerikát Kínában gyártották.
 Ez jó volt (én).

{22}
 Mit csinálsz? (én)
 Sírok a takaró alatt, hogy sosem fogunk leérettségizni (egyik barátnőm).
 Siralmas tényleg, és elég valószínű.
 Napi program (másik barátnőm).
 Mindennapi* program (én).
 Inkább napi rutin. Olyan mint a fogmosás. Napi kétszer (egyik barátnőm).

{23}
 Azt, hogy én mit tekerek a jointomba, az legyen az én dolgom (cukorka és szivárvány). (bff)
 (és városligeti öntözött fű) (én)

{24}
 Szóval ártatlanul futkosok az Aldiban... Mire mit hallok (bff)?
 Futkosol. Mindig futkosol teeee (én).

{25}
Tavaly év végén 2 igazolatlanom volt, legjobb barátnőmnek egy sem.
 0 igazolatlan. Bumm (bff).
 Pff. Az szar (én).

{26}
 Minden szünet előtt kapunk áldást, hiszen vallásos iskola, de csak ha kérünk. Én sose kérek, de ez mellékes. Engem az se segítene meg (én).

{27}
Tavaly nyár legelején bevásároltam művészcuccokból és vettem magamnak olyan papírt, ami irtó sokba került, de jó minőségű. Beküldtem egy olyan csoportba, ahol három barátnőmmel együtt vagyok bent.
 Egyébként rájöttem, hogy a papír, amit most vettem, többet ér, mint az életem (én).
– Többet ér, mint négyünk élete összesen (egyik barátnőm).

{28}
Június 5; 22:50. Egy ilyen üzenetet kapok a legjobb fiú barátomtól:
 Hallod... Ver a szívem.
 Az enyém is (én).
 Ijjjooooooo (ő).

{29}
Beszélgetés a legjobb barátnőmmel valami hülyeségről.
 Most már elmondhatod holnap, hogy állatokat is mentesz (bff).
– Tényleg. Jó ember vagyok. Biztos a mennybe megyek (én).
 Huh, mielőtt ilyet mondasz, ments még meg néhány macskát (bff).

{30}
 Felcsapsz terroristának?
 Hát, kell valami világot megváltó hivatás, nem?

{31}
Újabb béefef sztájl.
 Ne tagadddddd, lol (én).
– Nem tagadok semmit.
 Budapeszt lájf (én).
 Tudod itt még a fű is olcsóbb. Igazából a városligetből lopom.
*nevetős smiley tőlem*
– Ott legalább öntözik.

{32}
Tavaly volt évvégén kisvizsgánk.
 Geci, ha holnap meglesz a kettes... ezt a történetet fogom mesélni az unokáimnak.

{33}
 X, szívj egy cigit (A)
 Elfogyott (X)
 X pénteken ideadta nekem az utolsót (B).
 Kiégtek... (C)
 Deari (A).

{34}
– Lol, a legnagyobb bűnöm, hogy heti egy helyett kétszer megyek mekibe. Hagyjatok.
 Menjél gyónd le.

{35}
Tavaly úgy volt, hogy a három barátnőmmel, akiket fent is említettem, elmegyünk a suli által szervezett bálba. Később nem jött össze a bál, de ez mellékes a sztori szempontjából.
 Szerintetek mi lesz, ha elhívom egy nem a mi sulinkba járó barátnőmet? Elvileg nem lehet (harmadik barátnő).
 Megmondod, hogy a csajod (egyik barátnőm)
 Valószínűleg támogatják a leszbiket... (harmadik barátnő)
 Csak aztán mehetsz gyónni (másik barátnő).

{36}
 Mim van, csesszétek meg, miiiim? (egyik barátnőm)
 AZ A FILMES BORÍTÓ, AHHH. Nekem is kell *sírós fej* (én).
 3400 kibaszott forint volt, hogy meredjenek meg. És még zacskót se adott mellé.

{37}
Ide egy nagyon király beszélgetést akartam tenni, de félek, hogyha valaki megtalál, akkor rohadtul nem kéne annak itt lennie. Szóóóval, itt egy másik.
Szaktanári figyelmeztetés: órán templomi éneket énekelt, kijelentette, hogy Ő az Isten.

{38}
Újabb béefef beszélgetés.
 Amúgy ha másik suliban vagyok, úgy érzem, mintha hazaárulást követnék el (én).
 Csak behatoltál más határvonalakra (bff).

{39}
Egyik osztálytársam, aki fiú, leborotválta a szőrt a lábán, de mindenütt. Egy keresztet csinált bele...

{40}
Beküldtek egy képet.
VÁLASSZ EGY TÉMAKÖRT:
Alkohol vs vallás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése